Prachtige entree sportpark Dijckerhof mogelijk gemaakt door CUBE Homes

16 mei 2023 13:30

Deze week is hij in gebruik genomen onze prachtige nieuwe ticket box aan de entree van ons sportpark. Natuurlijk heeft iedereen die aankwam hem al staan bewonderen en het kon niet mooier dan dat op die eerste dag direct een kampioenschap gevierd kon worden.

Het oude kassa hok stond al vele jaren aan de ingang en heeft altijd trouw dienst gedaan maar was onderhand wel dringend aan vervanging toe. Toen we enkele maanden geleden in contact kwamen met Patrick Lemmen van “Cube Homes” was Patrick direct vol ideeën. Nee geen sponsorbord langs het veld maar de eigen productie inzetten om de toegang tot ons sportpark aanzienlijk te verfraaien.

Wel het resultaat mag er zijn zoals iedereen nu kan zien. Van hoogwaardige kwaliteit staat er nu een prachtige kassa unit die we nu heel modern Ticket-Box noemen. Voor de buitenafwerking zijn we de archieven in gedoken en het was moeilijk kiezen om uiteindelijk een mooie foto collectie aan de veldzijde van de box te plaatsen, Het is ons denk ik heel goed gelukt en het is daarmee een prachtige afwerking van het geheel.

Even over “Cube Homes” Het bedrijf in Swalmen is zeer succesvol en oprichter en drijvende kracht Patrick Lemmen is duidelijk een man met visie die de enorme mogelijkheden van duurzaam wonen en werken heeft onderkent en daar met zijn gedreven team nu volop werk van maakt. De projecten volgen elkaar dan ook in snel tempo op en de grootste uitdaging is wellicht om de vraag naar kantoor units, vakantiewoningen maar ook gewoon kleine snel realiseerbare woon projecten in productie te kunnen nemen. Patrick is overigens ook een bekende naam in Reuver waar hij opgroeide, en jaren geleden was hij natuurlijk ook regelmatig op het voetbalveld te vinden.  Sponsoring van de VV Reuver was dan ook snel geregeld en het prachtige idee van de nieuwe ticket-box was natuurlijk geweldig voor onze vereniging. Wie meer wil weten van “Cube Homes” kan het beste maar eens de website bezoeken CUBE Homes - ervaar de vrijheid van wonen in een CUBE (cube-homes.com) Regelmatig zijn er ook vacatures in het snel groeiende bedrijf.

Voor de realisatie van de nieuwe ticket-box kwam nog meer bij kijken. Natuurlijk was ons eigen technische team van de onderhoudscommissie weer eens heel belangrijk bij de plaatsing en de afwerking, mannen geweldig bedankt, jullie zijn goud waard. Daarnaast was sponsor “Archive-IT “ ingezet voor de digitalisering van oude foto’s en heeft weer een andere sponsor “ROVA Print Sign” van Ron Schroembgens uit Belfeld voor de productie gezorgd van de prachtige afwerking.  Kortom het was een flinke klus waarvoor we iedereen enorm dankbaar zijn. Het sportpark is weer een stuk mooier geworden.
20230512_122508.jpg
20230512_121641.jpg