Missie & Visie

Missie

V.V. Reuver maakt het hebben van plezier in het voetbal in Reuver mogelijk. Wij gaan samen voor de hoogst haalbare prestaties op ieders eigen niveau.

Visie

V.V. Reuver is een vooruitstrevende voetbalvereniging dat midden in de samenleving van Reuver staat. Samen maken en beleven wij plezier aan het voetbal en de activiteiten binnen de vereniging. We gaan voor de hoogst haalbare sportieve prestaties. Als leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren helpen we elkaar hierin. Onze club heeft een goede organisatiestructuur, straalt ambitie uit en zorgt voor saamhorigheid.

Kernwaarden

Plezier

Plezier in het voetbal en plezier maken binnen onze vereniging dat vinden wij belangrijk.

Sportieve prestaties

Wij gaan voor sportieve prestaties. Het maximale uit de voetbalsport halen en je inzetten is goed voor je gezond, zorgt voor het beleven van mooie momenten op persoonlijk vlak als voor de club.

Saamhorigheid

Voetbal verbindt door het hebben van plezier en het leveren van sportieve prestaties. Samen bereiken we meer. V.V. Reuver is één team en met elkaar maken wij onze club. Dit doen we met al onze leden, vrijwilligers, supporters en sponsoren.