Dames en Veteranen 7 vs 7 Toernooi & 3e helft groot succes!

28 april 2023 11:30

Voor het eerst had onze vereniging afgelopen vrijdag zowel de 7x7 competitie voor de dames 18+ als ook de senioren 35+ op ons sportpark te gast.

Na een afmelding bij de senioren waren uiteindelijk 5 dames teams en 3 senioren teams aanwezig om er een geslaagd voetbal toernooi van te maken. Gelukkig was het onweer verdwenen toen de spelers en speelsters kwamen binnendruppelen en het bleef zelfs tot aan de laatste wedstrijd droog, waardoor het voetbal gedeelte probleemloos kon worden afgewerkt. De senioren van Reuver kwamen duidelijk tekort, hier moet toch maar weer eens een regelmatige training op de agenda komen denk Uw verslaggever. Beide partijen werden verloren.

De dames deden het beter met twee keer winst, een gelijk en alleen tegen koploper Bieslo een kleine nederlaag. Dat was niets eens zo slecht omdat Bieslo wel speelsters van hun eerste team hadden meegenomen.

Na afloop was er een zeer gezellige feestavond georganiseerd. DJ Jeffrey was de animator van volop plezier en uiteindelijk stonden de mensen op te tafels. Theo Steeghs en zijn team moest er tegen een uur in de nacht toch een einde aan maken omdat een paar uur later alweer wedstrijden op het programma staan. Een feestelijk samenzijn na 7x7 wedstrijden zullen we wel op de agenda houden want ook de spelers en speelsters van de gasten hebben zich uitermate goed vermaakt.

We bedanken het team dat dit mede mogelijk gemaakt heeft en dan speciaal de vrijwilligers die
zich spontaan hebben aangemeld om te helpen. Stan Smits en Bram Schreurs geweldig, jullie zijn
het goede voorbeeld van ‘ Samen zijn we VV Reuver ‘

IMG-20230421-WA0002.jpg