VV Reuver huldigde zeven jubilarissen

16 januari 2023 9:00

Dieter van Gortel

Afgelopen zaterdag was het feest bij de VV Reuver. De nieuwjaarsviering is dit jaar opgeluisterd met een zevental jubilarissen. Onder grote belangstelling in een goed gevulde kantine van sportpark Dijckerhof werden de jubilarissen door voorzitter Dieter van Gortel toegesproken en ontvingen zij hun onderscheiding en grote boeketten bloemen.

Geopend is de avond met de plannen die het bestuur heeft met de vereniging. De nieuwe website
die vorige week online is gegaan, en de nieuwe installaties die volgende maand komen waardoor het
sportpark van het gas af zal gaan zijn prachtige projecten die direct zichtbaar zijn. Een nieuw hoofd
jeugdopleidingen is ook al aangetreden zodat de jeugd de komende jaren de aandacht gaat krijgen
die het verdiend. Dat bovendien het eerste team speciale aandacht krijgt is logisch en de voorzitter
laat ook weten dat het gilde van vrijwilligers nooit groot genoeg is, SAMEN ZIJN WE VV REUVER is de
slogan die veel te horen zal zijn de komende tijd.

Na de jaarplannen is het tijd voor de jubilarissen. Jordy Peters en Josef Schaefer zijn 25 jaar lid van VV
Reuver en vervolgens is het de beurt aan Luc Pollen en Eddy Teeuwen die elk 40 jaar onafgebroken
lid zijn van de club. Geweldige prestaties noemt de voorzitter het en hij speekt onder een luid
applaus de wens uit dat deze echte clubmannen nog heel lang behouden blijven voor de club.
Vervolgens dan nog drie jubilarissen. Hans van den Heurik is liefst 50 jaar lid van de vereniging en de
voorzitter maakt wel duidelijk hoe belangrijk mensen als Hans zijn voor de club. Nog steeds ook na 50
jaar is hij op diverse fronten actief voor de vereniging en zo staat Hans nog steeds midden in het
gebeuren van de club. Samen zijn we VV Reuver is bij leden als deze wel het grote voorbeeld.

Vervolgens een wel heel bijzonder jubileum waar de vereniging heel trots op is. Huub en Jan van de Beucken werden op 1 maart 1962 lid van de club en zijn dat tot de dag van vandaag. Huub is een tweeling, en wanneer heb je een tweeling die zo lang bij een vereniging blijft en zoveel voor de vereniging heeft gedaan. Jan is zelfs vandaag de dag nog steeds actief binnen de club en hun staat van dienst moet dan ook wel even genoemd worden. Huub en Jan waren niet de beste voetballers maar het waren wel echte liefhebbers die lang actief hebben gevoetbald maar daarna vooral ook echte clubleden zijn gebleven met tal van activiteiten.

Huub was naast liefhebber voetballer liefst 30 jaar lang jeugdleider en in 1978 maakte hij deel uit van het jubileum comité toen de vereniging zijn 50 jarige jubileum vierde. Ook in de organisatie van het Reuvers Treffen heeft hij jarenlang zijn bijdrage geleverd. Jaren lang was Huub ook actief in de jeugdruimte en de kantine van het sportpark.

Jan heeft liefst 38 jaren actief voetbal op de teller staan. Vervolgens was ook Jan 25 jaar lang jeugdleider en daarna maakte hij vele jaren deel uit van het bestuur van VV Reuver met als belangrijkste portefeuille het Wedstrijdsecretariaat dat hij tot 2017 heeft verzorgd. Natuurlijk hebben Huub en Jan onderweg al diverse keren voor jubileum momenten onderscheidingen gekregen zowel van de club als van de KNVB. Maar het meest trots is Jan toch wel op zijn koninklijke onderscheiding in de orde van Oranje Nassau. Jan is ook vandaag de dag nog steeds actief in de kantine en is altijd langs de lijn te vinden als er wedstrijden zijn. Deze twee diamanten jubilarissen maar ook de andere vijf het zijn leden waar de vereniging enorm trots op is.

Na de vele felicitaties was het vervolgens tot in de kleine uurtjes een zeer geslaagde start van het nieuwe jaar met volop gezelligheid, De VV Reuver is klaar voor het voetbaljaar 2023.

Foto's van de avond vind je hier: Jubilarissenborrel 2023

SAMEN ZIJN WE VV REUVER.