Nieuwe V.V. Reuver WEBSHOP Online

7 maart 2024 7:15

Alle leden van onze club kunnen vanaf nu nog makkelijker nieuwe spullen kopen bij onze
sponsoren Posno Sport in Roermond en onze kledingsponsor Erima.

Op de mooie nieuwe webshop staan de diverse VV Reuver artikelen van shirts en broeken tot sokken en scheenbeschermers maar ook trainingspakken jassen en wat al niet meer.

Heb je interesse in andere producten van sponsor Erima dan druk je in de site op de knop ‘Erima assortiment’ waar je alle overige producten kunt vinden. Elke aankoop kun je als lid van VV Reuver doen met een korting van 30% dat is mooi en snel verdiend en betalen kan tegenwoordig gemakkelijk online.

Voor de aanschaf van voetbalschoenen is de webshop van Posno Sport Roermond de beste plek, maar natuurlijk is passen dan ook altijd wel een goed plan, dus even in Roermond de zaak bezoeken raden we wel aan.
Voor onze nieuwe webshop ga je naar: Webshop V.V. Reuver

Tip voor het navigeren om snel te vinden wat je zoekt:
Helemaal boven op de website kun je Erima assortiment aanklikken om andere producten dan dat VV Reuver lijn te bekijken. Aan de onderkant van de website staan links naar de site van Posno (De sportzaak) maar ook naar de clubwebsite van VV Reuver en de Facebooksite van de club.

Wil je bijvoorbeeld voetbalschoenen kopen bij onze sponsor de sportzaak? Ga dan naar: De Sportzaak Roermond

Nieuws_Update_webshop_online.png