V.V. Reuver verlengt samenwerking met Lindeboom

26 februari 2024 12:45

Al minstens 20 jaar is Brouwerij Lindeboom de partner van VV Reuver en onlangs hebben we de samenwerking met een periode van 7 jaar verlengt tot 2031.

Met accountmanager Peter Daniels heeft de VV Reuver een zeer korte lijn tussen leverancier en vereniging en de flexibiliteit en korte lijnen maken dat de samenwerking al vele jaren perfect verloopt. Zo zijn er tijdens events zoals Reuvers Treffen altijd alle mogelijkheden om met elkaar de beste oplossingen te bedenken. Dat Lindeboom ook een gewaardeerde sponsor is van de vereniging is een daaruit voorkomende vanzelfsprekendheid die maakt dat er geen enkele reden was om onze overeenkomst niet te verlengen.

Gevolg van verlengde samenwerking is ook dat volgende week de installaties in de kantine grondig onder handen worden genomen. Met de nieuwe aanpassingen wordt verdere optimalisatie bereikt in het energie verbruik van de koelingen en worden de leidingen veel korter waardoor aanmerkelijk minder verlies op zal treden.

Dat daarnaast de producten van Lindeboom ook nog eens heel goed aanslaan bij de bezoekers van ons sportpark en onze leden is een voorwaarde waaraan natuurlijk volop wordt voldaan.

Het bestuur van VV Reuver is blij met de samenwerking van de leverancier/sponsor en kijkt uit naar de toekomst waarin we vast en zeker weer veel mooie momenten samen gaan beleven.

Op de foto:  Bij de Limburgse brouwerij Lindeboom in Neer zijn de handtekeningen gezet. Theo Steeghs kantinebeheerder, Dieter van Gortel voorzitter, Peter Daniels Accountmanager Lindeboom en Theo Sillen bestuurslid projecten VV Reuver.
Lindeboom_foto.jpg