Reuver 1 heeft nieuwe trainer, Roel Schreurs maakt de cirkel rond.

2 februari 2024 21:30

Na het aangekondigde stoppen van Jan Trienekens na dit seizoen is het bestuur intensief op zoek gegaan naar een passende opvolger en is uiteindelijk uitgekomen bij een oude bekende.

Zeer verheugd maakt het bestuur bekend dat er overeenstemming is bereikt met Roel Schreurs uit Haelen die vanaf het seizoen 24/25 de selectie voor minimaal twee seizoenen onder zijn hoede krijgt.

Roel Schreurs begon zijn trainersloopbaan bij VV Reuver waarna de in Haelen wonende Schreurs het dichter bij huis zocht. Na zes jaar Reuver had hij 3 jaar Haelen onder zijn hoede voordat Panningen zijn derde vereniging als trainer zou worden. Na vier jaar Panningen is Brevendia nu alweer vijf jaar de vierde club waar Roel als hoofdtrainer aan het werk is.

Na Brevendia had Roel eigenlijk geen plannen meer maar als dan VV Reuver op zijn pad komt ontstaat er een geweldige situatie. De eerste en waarschijnlijk laatste club in een trainersloopbaan VV Reuver, dat was wel een grote verlokking voor de nog altijd zeer ambitieuze trainer Roel Schreurs. De klik tussen bestuur en trainer was er al direct en dus was het daarna een formaliteit om tot een deal te komen.

Het bestuur van Reuver was op zoek naar een trainer die ambitie heeft en die grenzen wil verleggen. De jonge spelersgroep van VV Reuver heeft een ervaren man nodig die spelers beter weet te maken en die alles uit een team kan halen. De zeer talenvolle jeugd binnen de club heeft zeker ook baat bij een trainer die kan motiveren. Het bestuur denkt met Roel Schreurs de juiste man binnengehaald te hebben om die doelen te realiseren.

Zijn passie, ervaring en toewijding zullen ongetwijfeld bijdragen aan het versterken en het nastreven van succes op het veld. We kijken uit naar een positieve samenwerking en een succesvolle periode onder zijn leiderschap.

Dat Roel nog een groot netwerk in Reuver heeft door zijn verleden bij de club is wel duidelijk en de verwachting is dan ook dat hij snel weer helemaal thuis is op sportpark Dijckerhof.

Foto: Links trainer Roel Schreurs rechts voorzitter Dieter van Gortel