Diverse nieuwe kleding sponsoren

12 december 2022 21:00

Op het gebied van sponsoring is er de laatste tijd heel veel gebeurt in onze vereniging, met enige regelmaat zijn er nieuwe bordreclames langs het hoofdveld verschenen en zijn nieuwe sponsoren aan U voorgesteld en welkom geheten. Het is wel duidelijk dat de VV Reuver momenteel meer en meer in de aandacht staat en dat is prachtig om te zien.

Ook de komende tijd mogen we verwachten dat er nog meer nieuwe borden langs het veld gaan verschijnen en ook de Business Groep kan binnenkort een nieuwe deelnemer begroeten. Naast de Businessclub (dat zijn onze hoofdsponsors) en de vele bordsponsoren heeft de vereniging ook een groep van sponsoren teams ondersteunen met materiaal of kleding, zij zijn daardoor  zogenaamde productsponspor en dat is natuurlijk heel fijn want deze sponsoren hebben duidelijk iets met een bepaald team en zijn dus betrokken bij de verenging, dat is prachtig. Diverse sponsoren hebben de afgelopen weken teams van kleding voorzien en dit ging soms zo snel dat we nu maar even in een artikel de diverse sponsoren willen bedanken.

J&L Trucking:
Na de prachtige nieuwe doelnetten voor ons hoofdveld heeft dit Reuverse transportbedrijf de O19-1 voorzien van nieuwe warming-up shirts  Na de wedstrijdshirts van Muller Kappers dus nu ook in aanloop naar de wedstrijden prima gekleed. Het team van O19-1 wil Ron en Carla Vosbeek heel erg bedanken voor deze mooie nieuwe shirts.

Sponsoring niet via het bestuur van V.V. Reuver
Een aantal sponsoren hebben direct met teams besloten tot het sponsoren van kleding en daardoor vernemen wij dit vaak pas laat of ontbreekt zelfs de noodzakelijke informatie om hier gepast aandacht aan te geven. Toch willen we hier enkele sponsoren graag benoemen.
Het eerste team heeft nieuwe warming-up shirts van Dönerpoint Reuver waarmee het team er weer prachtig op staat. Tenslotte heeft ook de O15-1 liefst twee nieuwe kledingsponsoren Hier is het Aangenend Automotive van Jay Aangenend samen met Haris Hodzic Mybusinesscard.nl die onze jongens van een nieuwe outfit hebben voorzien  van zowel trainingspakken als ook nog shirts. Onze jonge talenten staan er weer prachtig op waarvoor dank.
Belangrijk voor de V.V. Reuver is dat kleding sponsoren altijd bij voorbaat gebruik maken van onze vaste kleding leverancier en sponsor Posno Sport in Roermond samen met het gerenommeerde kledingmerk Erima behoren zij tot de Businessgroep van V.V. Reuver. En dus tot de zeer belangrijke hoofd sponsoren van de club.
Reuver-jo19-1-blauw.jpg
reuvero15-1-oranje.jpg