De jeugd van V.V. Reuver is goed bezig

21 november 2022 20:45

De jeugd van Reuver heeft zeker een aantal top teams en anderen zijn goed op weg om topteams te worden,

Het onder 17 team van vorig seizoen was het best presterende team van de Reuverse jeugd en ook dit jaar nadat verschillende spelers door hun leeftijd natuurlijk moesten doorschuiven is er toch weer een sterke ploeg geformeerd die het in de eerste klasse super goed doen. De hoofdklasse lijkt het volgende doel voor de O-17 om verder klaar te stomen naar de selectie van Reuver 1.

De O-19 heeft versterking gekregen uit de succesvolle groep van O-17 vorig jaar en moet nu zien in de tweede klasse stand te houden nadat dit in de eerste klasse een te hoog gegrepen doel bleek. Ook de O-13 speelt eerste klasse en laat zien een prima groep te zijn, toppers in de dop die deze week hun wedstrijd even met 9-0 wisten te winnen.

De O-15 hadden het eerder te zwaar in de eerste klasse maar zijn nu in de tweede klasse lekker bezig gezien de prima 7-3 overwinning tegen Roggel. Het goede voorbeeld kon Reuver 1 helaas niet volgen. In de jongere klassen spelen onze jeugdspelertjes op lager niveau behalve de O-12 die als eerste klasser nog een keurige 3-3 uit het vuur sleepten tegen de leeftijdsgenoten van Someren. Het eerste team van de O-11 is 3 e klasser en doet het prima.

Dit weekend waren er 10 wedstrijden (de O-19 was vrij) voor de jeugd en daarvan werden er vijf gewonnen en ook nog twee gelijk gespeeld. Mooi is te zien dat de leiders en trainers met heel veel inzet en passie bezig zijn om het uiterste uit hun jongens en meisjes te halen en ze vooral ook veel plezier te laten beleven. Ook sponsoren ontdekken meer en meer de jeugd van de V.V. Reuver en deze jeugd heeft natuurlijk de toekomst van de vereniging. Met in totaal 17 jeugdteams is er heel veel werk te verzetten om al die jonge toppers goed te helpen bij hun sportieve ontwikkeling en het is dan ook mooi om te zien dat steeds meer leden een bijdrage leveren aan het succes van het V.V. Reuver van de toekomst.

De komende tijd hopen we met enige regelmaat een team in de spotlight te zetten om zo onze jonge
voetballertjes en hun technische team beter te leren kennen.